Svampbob

Sitter hemma och kollar på svampbob :) Hemma från skolan idag också, och imorgon med efteersom vi har skoljoggen. Man kanske inte ska vara med på den när man har varit sjuk ;)
Hittade btw min mobil, den låg bakom lampan på nattduksbordet så jag såg inte den xD
Har verkligen ingenting att göra elr skriva om längre. Lovis och jag satt och chattade om att jag inte hade hittat min 'grej' att blogga om. Lovis t.ex skriver om utrustning och sådant, det är kul att läsa om men jag tycker inte att det är så kul att skriva om ;) Så hon kom med iden att skriva om veckans låt! :D Så det kommer jag att försöka med, alltså att varje söndag så kommer det upp en låt/videoklipp med låten. Hoppas att det kommer funka och gå bra ^^
Usch, gillar verkligen inte Axels dator, den bara laggar oO'' Eller aa, iaf för mig :3 Får byta till min sen :)
Det blåser ute, värsta stormen :/ Ska snart gå och äta lunch, börjar bli ganska hungrig xD
// Lovisa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0