SO läxan vill inte samarbeta...

Som rubriken lyder, SOn vill absolut inte samarbeta o_o Får verkligen inte in allting i hjärnan tills imorgon...
Jaja, idag var det iaf en hel sida om bara Jonna i Måsen xD Pappa bara; Jonna... Är inte det din klasskompis? Jag; Ge hit!!! Röck åt mig tidningen och det stod att hon kom tvåa i sörmland på någon orienteringstävling. 1an kom bara 3 sekunder före! ;D<3 Duktgt värre fina Jonna :)
Vet btw inte hur det går med veckans låt, men det ska försöka komma upp en på söndag! ;D
Det blev ett kort inlägg idag, nu ska jag kolla på 10 thing I hate about you och sedan sova, godnatt! :*
// Lovisa <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan följa varandra via bloglovin ?



Var gärna med i mina tävlingar, bli veckans blogg!



http://anniliv.se/2011/october/tavling-bli-veckans-blogg.html



http://bloggstyle.se/2011/october/tavling-bli-veckans-blogg.html

2011-10-03 @ 22:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0