Skolfoto

Vet att jag inte har bloggat på länge, men jag blev iaf frisk på fredagen och kunde göra läxförhöret (som jag dessutom fick alla rätt på) ;) Sedan var det iväg till Stella och fira födelsedagen med 4 andra, samma som förra året. Alla är mycket trevliga och det var kul att träffas igen! ;D Det går faktiskt en som var där på orkestern som jag är med i, hade mina aningar med fick de bekräftade i lördags :)
Ronni gjorde fantasktisk mat och sedan blev det att öppna presenter. Stella fick ett schabrak och en skrivbok med personlig framsida på. Efter det så vet jag inte riktigt vad vi gjorde, tror att vi aningen bara pratade elr så kollade vi på film. Det var någon Vicky Carolina Kalifornia tror jag att den hette, men iaf så somnade jag till den efter 15 min xD
Vaknade och kollade kalrt på filmen coh satte sedan på 'Waterboy'. Helt ok film, inte den bästa ;P Sedan fick man gå in till stora huset och äta Åsas mycket goda egengjorde amerikanska pannkakor med sirap och fruktsallad! :D Världens bästa frukost kan man väl säga ;)
Det regnade ut och jag skulle till Ida och mocka innan 12, eftersom mamma skulle rida på eftersiddagen. Men mamma var så snäll och ringde Anna så hon kunde mocka oh jag behövde inte cykla ut i regnet :'D Sedan gjorde jag väl ingenting på söndagen fram till att Lovis och Paulina sov över till måndagen :) På morgonen gick man upp 6 som vanligt (för mig) men enligt de som 'ovanligt' x'D De uppskattade det inte precis ;) De tyckte om matten och Mr Seightsinger, även fast Lovis föredrog att ha matte på svenska. De kunde inte det vi gick igenom så vi alla fick lära oss något nytt! ;D Det var typ kvadratroten ut något osv. Musiken var för ovanlighetens skull rolig, vi fick lära oss att spela Pride (In the name of love) på antingen piano elr gitarr, valde själv piano ^^' Det gick väldigt bra coh noterna satt efter halva lektionen. Så jag fick lägga till 'basen' och sedan skulle jag välja ut ett stråkinstrument (på keyboardet) som skulle passa i bakgrunden till låten. (Hann inte med det eftersom vi slutade) Men det var roligt iaf och eftersom jag 'jobbade' så bra så fick jag min första Apple Award! ;'D Det är typ ett klistermärke som visar att man har varit duktig på den lektionen och jobbat bra osv, så det var kul :) Sedan var det spanska och Lovis och Paulina hade ganska tråkigt eftersom vi bara jobbade i boken. Men där jobbade jag också bra så jag fick en Apple Award till, haha! :3 Sedan var det lunch vid 10 i 1, men de var försenade med maten så vi fick äta 1 ist oO'' L och P var jätteungriga men eftersom L's pappa stod och väntade utanför så fick de ingen mat. Lite synd om de, men så är det varje dag för oss ;)
De var väl inte sådär jätteimponerade av skolan (speciellt inte att gå upp tidigt och äta sent) men jag gillar den iaf ;3
Efter solan så var det orkester i två h plus fikapaus, mycket roligt! :D Träning inför konserten på lördag, måste träna lite mer tror jag... ;P
Idag så var det skolfoto iaf :D Det var kul, bara det att man std packade som sillar i en burk på de där bänkarna... Vet inte ritkigt hur det blev, men hoppas på det bästa. Hade på mig svart topp och övertröja och jeans. Håret var i lockar och med lite smink så blev det suveränt =) Tror att den enskilda bilden blev bra, det kändes som det. Just nu sitter man och drar bort nagelack, kuligt värre! :D Haha, nee, kanske inte men det håller på att falla av så det var ingen ide att försöka rädda det... Sitter also vid Axels dator eftersommitt tangentbord inte har några batterier kvar. Nej, nu ska jag köra lite flöjt och sedan gå och lägga mig, hoppas ni njöt av det väldigt långa inlägget <3
// Lovisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0