L och P till skolan på måndag :)

Sitter här med blött hår och chattar med Lovis om måndag ;) De (Lovis och Paulina) har studiedag på måndag så de kanske ska följa med till skolan på måndag :D Kommer bli sjukt kul i så fall <3 Har nyss mejlat rektorn så hon borde svara inom några dagar.
Nu pep min mobil här, vet inte riktigt vart den är oO'' ska gå och leta efter den xD
Seriöst, hittar den inte oO''' Har letat i typ hela rummet (läs 'tittat'). Får ringa till den xD Höll ju på med den imorse så någonstans måste den vara.
Mamma kommer åka ut till Ida och titta på Pontusträningen medan jag sitter hemma och är sjuk/passar Axel. Inte okej -.- Menmen, sånt är livet :/
Orkar inte redigera bilderna längre. Det var tråkigt D: Eller aa, blev tråkigt. Långtråkigt...
// Lovisa <3

Kommentarer
Postat av: Lovis & Moycan

SV : jo , det skulle kunna vara något :) haha , ja , visst är det dyrt ? ;) har inga större förhoppningar på att få det , men man kan ju alltid hoppas :) o sen så var det juinte så många saker som jag önskade mig ... :3

2011-09-13 @ 10:23:52
URL: http://shilohue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0