Sorry

Förlåt att man inte har bloggat på länge, men Siri sov över och så har jag varit i stallet hela dagarna :) Idag så tränade mamma med Ida. Arbetade med att gå i rätt form och vara ställd hela tiden när hon ligger på en volt, även när hon bryter av/fattar galopp eller trav.

Vi testade att få henne över vattenmattan. Jag uppvärmde henne, så jag var så himla smart och styrde henne mot den xD Då kan man ju inte backa ur, och Ida är skiträdd för presenningar/plast/vattenmattor osv. Så när hon tillslut kom över så tog hon ett STOORT hopp över hela mattan, men jag ramlade faktiskt inte av ^^' Mycket glad över det.
Sedan gick det bara bättre och bättre hela tiden, även när mamma fick henne över vattenmattan :)
Men nu så ska jag gå och lägga mig, vi ska förmodligen till Taxinge imrogon och äta kakor, ska höra om Stella vill med :3
Btw, fixade alldeles nyss bilderna från träningen i torsdags, så de kommer upp imorgon också :)
// Lovisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0