Regn och rusk :/

Hello! :)
Då är det väl min tur att skriva då...
Såsom Lovis nämnde så är det väldigt uschligt väder ute, regn och rusk, som rubriken lyder :( Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, kommer förmodligen att åka till stallet på kvällen. Vi får se om det regnar, vi kanske rider i ridhuset isåfall. Annars blir det väl ridbanan eftersom det inte går att rida på gräs efter det har regnat.
Mamma och Saga hoppade Ida igår, det gick jättebra! Fast när hon skulle galoppera över de upphöjda bommarna (två st) så hoppade hon över båda två i ett hopp liksom xD Men sedan gick det bättre :)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, ska nog ta och bädda sängen nu iaf ;)
Var i USA på språkresa för två veckor sedan, norr om New York i Jamestown. Det var väldigt härligt <3 Dock så blev det väldigt mycket skräpmat, vilket inte var lika najs :/ Allt var t.ex bara fat free grejor, och då är det en massa konstiga saker i innehållet som gör att det ska smaka bättre. Men nu har man iaf fått den ordentliga maten här i Sverige, skönt!
Tänkte bjuda på en bild på Niagara Fallen som vi var och tittade på. Kan verkligen rekommendera detta! :D
Vi var på rodeo också, men det får komma i nästa inlägg ;)
C ya'!
// Lovisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0