Lovis slutar (tydligen...)

Hej!
Förlåt för att jag inte bloggade igår, hade tyvärr inte tid ;P
Som ni som följt bloggen kanske har sett så har Lovis tagit bort alla sina inlägg som hon har skrivit. Hon har ej meddelat mig om att hon slutar på den här bloggen, vilket jag tycker är en aning lågt... Men men, nu har hon iaf inte längre tillgång till kontot eftersom jag har bytt lösenord :)
Var till stallet imorse, tidigt... Ida var pigg och glad och vi körde lite markarbete med en massa bommar xD Mamma hade en tidning där det stod en bra övning i, så den körde vi tillsammans med Siri, som förmodligen ska sova över hos mig i morgon ^^ :D
Bilder kommer strax!
// Lovisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0