Kvällsfodring

Som sagt så var jag tills talet nyss ;)
Det regnade som tur var inte, så vi red på utebanan :) Ida är mycket mer uppmärksam på allting runt omkring henne sedan vi ökade hennes foderstat med en halv havre mer på morgonen och kvällen xD Men det är nästan bara bra, hon känns mycket piggare att rida ^^
Vi värmde upp på rundbanan, såklart blev hon rädd för en fågel som flög upp intill henne och hoppade till åt sidan. Annars gick det bra. Vet inte riktigt vad vi övade på, bara red, typ :) Gjorde lite skänkelvikningar, ryggade. Enkla övningar alltså ;) Sedan blev det ett galoppombyte i slutet, vilket gick jättebra :D
Sedan fick vi kvällsfodra, tycker det är roligt, men det kanske bara är jag..? xD
Nej, nu får jag ta och lägga mig, godnatt! <3
// Lovisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0