Anledning

Hej! Nu är Lovisa tillbaka :D
Såå, anledningen till att jag inte har bloggat är att vi har varit i Stockholms skärgård med några kompisar, vi hade jättemysigt :D Vi tog inte med oss någon dator, så därför har jag inte kunnat blogga ;) Så, nu vet ni det ^^ Saga har tagit hand om Ida medan vi var borta så vi ska förmodligen dit i morgon, saknar henne.
Nu ska jag redigera bilderna från riddardagarna så kommer de upp sedan, om några minuter, kanske en halvtimme ^^
Varför Lovis inte har bloggat vet jag inte, eftersom hon har skrivit en massa inlägg på sin egen blogg som hon har själv.... I ett inlägg så sa hon att hon har slutat på den här bloggen, för att jag inte skrev på tre dagar för att man var bortrest. Vet inte om hon är kvar eller ej, annars får väl jag ta över bloggen ;D
Men ALLA måste ha respekt för att man har ett liv utanför datorn, och kan inte blogga varje dag varje timme. Vissa kanske har tid med det, men jag kommer förmodligen logga in en elr två ggr om dagen för att blogga, inte mer. Vill gärna ta vara på den tiden av sommarlovet som jag har kvar, inte hänga inne på mitt rum och blogga varje dag :D
Men som sagt, bilderna kommer upp snart ^^
// Lovisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0