Tävlingen

Hejhej!
Ledsen att jag inte skrev igår, men jag orkade inte :/ Som sagt så var jag på tävling med Siri iaf ;) Ganska kul, men det spöregnade HELA TIDEN! Mamma hade förstås skickat med mig en jacka som inte tål vatten, så jag blev genomblöt efter 10 min oO' Och vi var där i ca 7 timmar :O
Det var dessutom svinkallt där, Bara 16°!
Jaja, nu är det över ;) Det gick helt ok för Siri, hon kunde alltid hitta något positivt med varje ritt. Första klassen var med Trixe, de blev tyvärr uteslutna men hindren som hon hade hoppat innan såg jättebra ut! Sedan var det med Dippe. De gick dubbelnolla och placerade sig som 7:a :D
Efter det åt vi mat och sedan var det stilhoppning ;) Trixe var ut först igen eftersom han hoppade lägst. Han vagrade på första hindret en gång, sedan hoppade han det men rev ;/ Men resten av banan gick bra ^^ Det var lite synd med Dippe för banan var helt full med vatten och lera, framhoppningen också. Framhoppningen gick iaf bra till det sista hindret de skulle ta innan de gick in till banan. Då vägrade Dippe och Siri åkte tyvärr av :/
Sedan skulle de ta hindret igen men han vägrade då också men de var tvungna att gå in på banan iaf ;P Så på första hindret vägrade han en gång men hoppade det sedan. På andra hindret så vägrade de ut sig, vilket var lite synd ;S Men de placerade sig i första klassen, vilket var mycket positivt! :D
Sedan åkte man hem och tog en varm lång dusch och åt lite tomatsoppa efteråt :'3
Axels kompisar sov över till idag och snart så ska de åka till Gröna Lund. Jag följer inte med för det får inte plats någon kompis i bilen xD Dessutom så vill jag nog inte följa med heller ;) Hatar karuseller Dx
Jaja, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer...
// Lovisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0