Svedäng

I helgen var man ju då i Svedäng med vänner ;) Fridas, Elias, Emmas och Vendela och Emlilias familjer följde med ;D Det regnade såklart i lördags så det blev inte någn tennis då (det lättade senare på kvällen så då spelade vi, eller ja, jag tittade på och tog kort x)), men vi satt och bastade/badade i ca 2-3 h! Mycket nice :3
Sedan åt vi kräftor och var vakna sent inpå natten, somnade mellan 2-halv 3 någongång. Fick inte sova tidigare för de andra xD Somnade säkert 5 ggr innan, de andra bara; 'Lovisa!!!' Jag stönade och vaknade igen innan jag somnade om efter fem minuter xD
På söndagen så gick alla föräldrar upp och spelade tennis innan frukost, vi låg kvar i sängarna och pratade. Vendela vaknade nog först, om det inte var Frida och väckte sedan alla genom att kasta kuddar på de x') Åkte hem efter frukosten med Elias och hans familj. Mamma och pappa och Axel åkte mycket tidigare för Axel skulle på tennisträning i Strängnäs på morgonen och det orkade inte jag sitta och kolla på Cx
Har hämtat axel nyss, i hällande spöregn -.- Mina skor blev såklart dyngsura, inte bra... Sedan gick vi till bokhandeln och köpte pokemonkort till Axel och jag passade på att köpa ett nytt sudd och en ny penna till skolan ;) Suddet såg ut som en grön iPhone, riktigt cool :>
Btw så var det gott med mat. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Maybe fixa lite på headern?
// Lovisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0