Sadelprovning

Orkade tyvärr inte skriva igår, var i stallet hela dagen ;D Först sov man då över hos Siri. Vi kollade på Harry Potter på kvällen, jag somnade såklart xD Sedan vaknade vi vid halv 10 när mamma ringde. Skulle egentligen följt med och klippt mig, men mamma hade inte fått tag på frisören så jag fick stanna i stallet ist. Sedan kom mamma vid två för att prova sadlar på Ida, eftersom sadelprovaren var där.
Det fanns 4 sadlar som passade Ida någorlunda, och alla var hoppsadlar Cx De dressyrsadlar som vi provade låg inte bra på henne. Eller jo, en, men mamma tyckte inte att Ida gick så bra under den. Men det blev iaf en hoppsadel, en CVD som Ida gillade mycket ;D Jag satt dock med ojämna stigläder när jag red i den... När jag stannade och sa det till mamma så skulle Saga hoppa upp och rida i den ist, men både Saga och mamma gillade den så det ska nog gå bra :)
Jag gillade dock en annan sadel, en svart, med bra support. Kommer inte ihåg vilket märke det var, tyvärr. Men den var urskön att sitta i! :D Vi kanske ska ha den till mig, om tjejen som säljer sadeln går med på att pruta lite ;)
Det var väl min dag igår. Ska försöka ladda upp bilderna från pontusträningen idag elr imorgon så att de kommer upp på bloggen!
// Lovisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0