Rolig sak! :D

Tågresen gick bra, ingen i min vagn blev avkastad ^^' Men jag glömde att jag skulle av i Södertälje så jag höll på att inte hinna av xD Jag vet, jag ÄR smart :')
Några barn satt framför mig, de var jättesöta! :D En tjej och en kille. Båda tittade ut genom mitt fönster eftersom de inte hade något eget :) Så tittar tjejen plötsligt på mig och säger sedan till sin pappa; 'Det sitter en flicka där!' Cx Sååå söööt <3 Sedan vinkade jagåt henne när hon kollade på mig en gång till, hon vinkade tillbaka och sedan sa hon till pappan; 'Flickan vinkade till mig!' x) Som sagt, sååå söööt <3
Sedan fick hon en häst som jag ritade, då vart hon glad ^^ Hon hette Moa och hennes bror hette Morgan, de var 3 respektive 6 år. Morgan babblade på om sina djur, han hade en orm, en massa fiskar (tre st xD) men skulle få mer sedan och en ödla. Ormen sov typ på en sten i hans mammas rum elr något, förstod inte riktigt den delen oO' Båda två pratade lite sluddrigt och snabbt så man fick koncentrerar sig på att lyssna, speciellt då de pratade i mun på varandra xD
Jaja, nu till den riktiga roliga saken ^^
En kille från Torneamentum.se (Riddarna på bild nedanför) som har hand om innehåll och bilder vill kanske ha med några av mina på sidan 8D Jag=Överlycklig <3 (Jag mejlade de om bilderna först, men de kunde ju lika gärna sagt nej ;)) Så nu har man skickat de bästa bilderna från riddarspelen till de så får man se om de kommer med :)
Tänkte bjuda på några bilder på Triss och Greta ^^ (Rådjuren stod i mormors trädgård. Fotot är taget genom fönstret, därav den dåliga kvaliten ;))



Gillar verkligen den här bilden av Triss :) Med blommorna och när han tittar upp <3


Lägg märke till hur rådjuret lipar xD
Nej, nu måste jag sova, ska upp tidigt i morgon och åka på tävling med Siri! <3 :)
// Lovisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0