Orkade inte

Orkade inte blogga igår, förlåt.
Var hos Paulina hela dagen, kul! Tog lite kort på ninisarna och såg på Systrar i Jeans 1 och 2 ;) De var bra. Tycker dock att böckerna är bättre ;) 2 var lite mysko eftersom de tydligen hade kombinerat 2 3 och 4 tillsammans, så man fick försöka hänga med. Fast Eric (Killen Bridget gillade i 1) försvann helt i andra filmen oO'
Well well. Katten har varit här varje dag i snart tre veckor, vi börjar undra om den inte har någon ägare. Katten är iaf svart med en vit fläck under hakan, en hona. Den började komma förra sommaren kanske 5 ggr per månad eller så. Paui och jag döpte den till Qlumpy, eftersom den lade sig ner så himla klumpigt xD (Vi trodde att det var en hane då) Katten hade ett halsband ett tag, kanske ett halvår men nu är det borta. Hon är hungrig varje gång hon är här så vi ger henne lite mat ;)
Men nu är hon här typ 4 ggr per dag, varje dag. Hon är väldigt kelig och sitter och väntar på oss eller ligger i buskarna och sover :'3 Vi vet inte riktigt vad vi ska göra, fömodligen ta ett kort av henne och sätta ut på ICA eller något, hon borde väl ha en ägare...?
Ananrs har det inte hänt så mycket. Mamma red Ida på rundbanan idag och jag stannade hemma och passade Axel. Igår hoppade Saga Ida och det gick jättebra ;) Imorgon ska hon hoppa för Marjut så då kommer vi åka dit och titta :) Om det är fint väder så blir det säkert några fina blder att visa! :D
Vi var och spelade golf nyss, Axel på golfkurs. Jag och mamma på korthålen. Mamma slog riktigt dåligt idag xD Hon såg till att börja med ut som ett proffs, ställde sig i rätt position och hade koncentrationen rätt på bollen och dit hon skulle. Hon höjde klubban och 'fjong!' så studsade bollen iväg typ 5 meter bort xD Hon ville slå en ny boll och det gick jag med på. Denna gång kom den upp i luften, men tvärs över banan, väääldigt snett xD Jag bara stod där och gapskrattade, som den fina dottern jag är :)
Sedan råkade hon slå ner i bunkern och fick inte upp den fören 20 slag senare x) En gång studsade den mot kanten så att den flög upp nästan träffade henne i huvudet xDxDxD Gissa vad jag skrattade! :D Vilken mamma jag har va ;)
Hon sa dessutom att jag inte fick skriva det på bloggen, men det struntar jag i :3 Alla gör bort sig någon gång ibland!
Ska ladda upp bilderna på Greta så de kommer upp snart!
// Lovisa <3

Kommentarer
Postat av: Pauie

Haha, asså jag kan inte få in i min hjärna att Qlumpy är en TJEJ!

2011-08-14 @ 01:02:34
URL: http://paulinasblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0