Ny passion+Justin Bieber (nej, jag gillar inte honom...)

Hittat min nya passion, nämligen att redigera bilder i photoshop ;D Så awesome roligt, att se hur bilden ändras till någon bättre :> Förrut har jag bara redigerat i picnik.com men nu har jag tagit reda på lite saker om photoshop och testade det på en av de bästa bilderna jag har. Det fungerade jättebra! :D
Bilden var på Rigoletta i hagen, hon öppnar munnen för att äta av en växt intill. Men hagsnörena var i vägen så jag testade att få bort de och det fungerade förvånansvärt bra :D Blev jättenöjd :3
Här kommer resultatet :D


Vad tycks? Redigerade bort alla flugor också.
Anyway, vi hade bara tre lektioner idag, engelska, SO (första gången) och NO. SO läraren verkar okej, men NO läraren är sådär. Hon kanske blir bättre senare ;) Just nu pratar hon bara om sina hästar (ingående beskrivning av en av de som var en polohäst och hur har följde äpplet som flög till marken med blicken. Och idag att man mår dåligt när man blir gravid xD Alltså om hormoner.) Så, nja, inte så att man längtar till nästa lektion precis ;)
Stannade kvar med Jonna (när vi hade kommit fram till mariefred) en halvtimme och pratade och gick. Sedan hem och göra SO läxan. Vi ska ha den varje dag, och det är att vi ska kolla på aftonbladet.se, expressen.se, svd.se, dn.se och lokanpressen som då är Måsen för mariefred. Men de har ingen hemsida så kanske får kolla på eskilstuna ist ;) Mycket tråkigt.
Engelskan var helt okej. Vi fick läsa upp intervjuerna (som vi gjorde igår) och fråga henn om saker. Hon har iaf en bror (som heter Rhys) som känner en tjej som är kusin med Justin Bieber! :D Mycket cooligt 8> Så vi kommer typ få en massa uppdateringar från henne xD Fast jag gillar inte Justin Bieber speciellt mycket, så det blir nog mest roligt för de som tycker om honom. (Sara P, Emma osv)
Nu har jag ingenting att göra. Får hitta på något. Det kanske går något bra på tv måntro?
// Lovisa <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

BLOGGA OFTARE!!!!!!!!!!!

2011-08-28 @ 19:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0