Nu regnar det

Nu regnar det utanför fönstret, igen. Triss är (finally) inne och ligger förmodligen och sover i någon garderob. Mormor och morfar ska få besök ikväll av några kompisar. Får väl sitta med på middan, sedan kommer jag nog smita upp och blogga elr läsaen bok ;)
Hann skriva lite på berättelsen på thebookworm.blogg.se igår iaf innan jag tappade inspirationen. Blev verkligen nöjd med det här nya och förra kapitlet! :D När jag läser igenom första kapitlet ser jag hur mycket längre tid jag lägger ner på varke inlägg från då Oo'
Morfar tittar på trav, en kille har tydligen brutit bröstmuskel elr någon, vad nu det är xD (Han sa förresten att han har bott i Karlstadoch spelat på Färjestad travbana! Yeey!) (Mormor och morfar bor där xD)
Usch... Blir bara deppad av att titta ut :S Nu öser det ner... Har inget att göra.
// Lovisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0