Kräftskiva

Hej! :D
Nu har jag just varit på kräftskiva hos några vänner, men eftersom de inte har någon i min ålder elr äldre, så gick jag hem xD
Olle och Stella var där (dock inte Stella i min ålder :/), Stella är typ 4 år och jättesöt <3<3 Olle är 7, I think, och är inte lika gullig o_o För ungefär 2-3 år sedan så var vi på fest hos de, då lyfte han på min klänning så jag tog hans keps och kastade den i buskarna Cx I know, jag är taskig :3 Han hittade den iaf inte, fast han såg vart jag kastade den. Lite wierd but who cares.
Idag så satt jag och tittade på Sommarkrysset och så kommer de plötsligt ner och ska välja film. Jag tänker förstås att de ska titta på någon annan tv men de ska tydligen titta på den som jag ser på. Olle går rakt fram till dvdspelaren och sätter på filmen, bara sådär, utan att fråga mig om det är ok oO'' Då gick jag och satte mig och lyssnade på musik ist.
Vi var i stallet idag btw. Jag red :) Galoppträning. Ida fattade först fel galopp i höger varv, men sedan gjorde hon det inte mer :D Varken från trav elr skritt! Är jättestolt över henne, och mig själv lite också ;) Vi har haft problem med att hon fattar fel galopp i höger varv, men det verkar ha löst sig nu. Det blev inga bilder idag, tyvärr. Nu ska jag bara redigera bilderna på Greta och när Ida och Rigoletta hoppar så kommer de (finally) upp på bloggen! :D
// Lovisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0