Kommit från tävling

Hann inte blogga i går, var på Vilmas fest ;) Idag så tävlade iaf Ida med Saga för första gången! :D Det var på gräs, vilket hon heller aldrig har tävlat på.
Hon gick på 90 cm och en meter, i första klassen (90, clearround) så gick hon felfritt med andra bästa tiden :3<3<3 Andra klassen (en meter, clearround) fick hon 4 fel=en rivning. Men innan på framhoppningen så hade hon vägrat på ett hinder och Saga åkte av. De hann hoppa ett sista hinder efter innan de skulle in på banan så alla tyckte att hon gjorde bra ifrån sig C:
Tyvärr så stod hon emot till varje hinder, så Saga fick smacka på henne riktigt ordentligt för att hon skulle hoppa, men hon vägrade inte någon gång vilket var positivt :> Bilder kommer kanske imorgon, om jag nu hinner eftersom jag har flöjtlektion och orkester efter skolan.
Men nu kära läsare så måste jag verkligen gå och dricka ett glas med vatten och sedan sova. Godnatt!
// Lovisa <3
P.S. Den som kommenterade det förra inlägget som Anonym, sluta tjata -.-'' Jag bloggar när jag har lust och tid, det går inte fortare bara för att du tjatar. Sorry, but that's the truth... D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0