Har blivit dålig på att blogga...

Jaa, jag har blivit dålig på att blogga, men jag har faktiskt ingenting att bloggga om.
Kameran var i stallet över natten så jag kunde inte ladda upp några bilder från den, men gissa hur nervös jag blev när den inte var inne på mitt rum oO' Mamma blev också nervös, fick gå ut till bilden och titta men den var inte där. Så jag ringde Saga om hon kunde i skåpet om kameran var där. Först lät hon jättetveksam, som om hon inte hittade kameran, men den låg under en hög med saker så hon hittade den tillslut :D Så hon tog upp den till sig så fick den vara där ;)
Men jag ska åka till Mariefredsskolan och vänta på Paulina, ska sova över där idag :> De slutar om några minuter, så jag måste gå nu...
Har laddat upp bilderna men måste redigera de innan de kommer upp ;)
// Lovisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0