Första skoldagen+hungrig...

Sorry för det återigen dåliga bloggandet. Har jobbat på en Bloggheader som kommer upp snart ;)
Idag har man iaf varit på första dagen i skolan ;D Var sjukt nervös innan, när jag åkte med Fanny och Lukas, eftersom det är en ny skola (byggnad) som vi är i och vi ska få nya lärare ;)
Men det gick bra. Träffade alla klasskompisar (grymt kul) och våra nya mentorer! :D Ms Garrido har vi ju haft i spanska tidigare, vi ska ha henne nu också men vi har henne som mentor med :) Sedan så har vi Mrs Holmgren som mentor också. Vi körde någon namnlek och typ alla glömde bort mitt namn (xD) och efter det så sa hon att hon bara kände en i klassen, och det var då jag ;)
Vi har gått på babysång tsm, lite småkul sådär xD Men hon är iaf jättesnäll, men vi ska inte ha henne i några ämnen vilket är synd :/ Helt okej schema. Fast på onsdagar börjar vi 5 över 8 så då kommer vi antagligen få ta det jättetidiga tåget och gå upp typ 5 på morgonen... Inte speciellt kul. Dessutom så har vi sen lunch tre dagar i veckan, vi äter då 10 i 1 i 20 min. Inte speciellt kul det heller ;) En annan nackdel är att vi kommer att komma hem 5 alla dagar utom på fredag, då kommer vi hem 3 *happyface*. Ska försöka skanna in en bild på schemat när vi tar hem den imorgon ;)
Nu måste jag verkligen gå och äta, är sjukt hungrig oO' Vi fick ingen lunch i skolan så...
// Lovisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0