Dålig uppdatering

Förlåt återigen för dålig uppdatering :/ Har inte haft någonting alls att göra men jag orkade bara inte med att blogga. Hittade inte på något att skriva om...
Men nu är jag hos mormor och morfar. Mamma och Axel åkte hem idag så jag är här själv till på lördag ;) Hoppas jag inte blir avkastad av SJ så som den där 11-åringen blev... Verkligen hemskt, och nu skyller företaget allt på konduktören som akstade av tjejen. Det kanske är lite rättvist men det är ändå de som har meddelat alla konduktörer vad de ska göra, såå...
Mamma var med på Ted-träning i tisdags innan vi åkte! :D Men jag var hos den dumma tandläkaren så jag missade det D: Men hon sa iaf att det gick ganska bra fast de gjorde svåra övningar. Ida lyssnade fint på henne och gjorde som hon sa, fattade fel galopp en gång och sedan gick det kanonbra! :D Mamma är bara lite missnöjd över sin egen ridning, får heja på henne ;)
Triss (mormor och morfars katt) är ute hela dagarna och nätterna för att det är för varmt inne. Lite småtråkigt men då kan man få bra bilder om man kommer på honom att vara utanför huset ^^
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Förmodligen skriva lite på min 'bok' på bloggen thebookworm.blogg.se, får se hur det går ;)

// Lovisa <3
(Inlägget innan detta skulle egentligen inte publiceras xD Skulle bara kolla en inställning, nu ska man bara försöka att komma påhur man raderar inlägg...)
(Lyckades! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0