Bildbomb!!

Här kommer alla bilderna på Greta, Ida och rigoletta! :D






Ovan: Banken ;) Ida värgrade de två första gångerna, sedan gick det bra :D

Ovan: 'Graven'. Ida stannade 4 ggr innan hon hoppade xD




Ovan: Den fast terränghindret ^^ Ida vägrade inte någon gång, men hon tyckte det var lite läskigt ;)

Ovan: Första gången Ida hoppade över vattenmattan xD (Fast första gången var egentligen innan Marjut hade kommit. Fick inte bild på det eller såg det, utan hörde bara ett skrik ifrån Saga ;))

Ovan: Rigoletta som hoppar lugnt och fint över vattenmattan.

Ovan: Andra gången Ida hoppar vattenmattan.

Ovan: Tredje gången Ida hoppar vattenmattan xD Man tycker ju att de borde hoppa mindre och mindre för varje gång man hoppar hindret, men Ida har nog inte riktigt förstått det eftersom hon bara hoppar högre och högre Cx



Ovan: En kelig katt i stallet ;)

Ovan: Greta luktar på blomman

Ovan: Gillar verkligen denna bild, eftersom Greta tittar in i kameran :'3



Ovan: 'Jag! Jag kan svaret! Välj mig!'




Det var de det ;)

// Lovisa <3

Kommentarer
Postat av: Pauie

Superfina bilder! Saknar att reta Greta med den där kvisten..

2011-08-14 @ 01:07:08
URL: http://paulinasblogg.devote.se
Postat av: ester

En fråga: Rider du aldrig din egna häst? Jag trodde det var du som ville köpa häst.



Kram Ester

2011-08-14 @ 10:10:17
URL: http://cheeky.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0